sâmbătă, 2 februarie 2008

white.. oh NO!!

Pagina alba.. cea mai mare fobie a mea.. blancul asta ma inhiba.. atatea idei si atat de putine cuvinte.. dau vina pe faptul ca nu am putut nicicand sa gandesc in cuvinte, ci mereu doar in concepte.. mereu m-a afectat acest lucru, mai ales cand am lucrat in jurnalism.. dar o data ce am inceput sa scriu, pecetea tacerii a disparut. Despre ce mai poti scrie ca sa fii original? Despre nimic.. si atunci, ce mai poti face? Sa scrii poemele mamaligii cu ceapa sau ale gropii de canal in care un caine si-a rupt piciorul dupa ce l-a calcat macaraua pe ureche? Hmm.. sau mai bine ai putea sa scrii despre ceva neoriginal, dar dintr-o alta perspectiva.. una original de sincera ;) Sunt la servici acum, plictisita de conquiztador si de priviri impertinente ale unor colegi care nu mai stiu cum sa mai toarca pe langa biroul meu.. atat de multe persoane cu creierul constipat in lumea asta.. chiar si in cele mai distinse cercuri.. ma duc la o tigara si ma intorc la debitat pe my newest blog ;) back.. m-am intors fara absolut nici o idee.. cred ca atat din postarea asta.. see ya later!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Ideea ca nu te gandesti la cuvinte ci la concepte mi se pare un sofism. Chiar un non sens. In alta oridine de idei s-a cam scris si s-a spus totul. Conteaza insa cum o spui si in ce fel o faci.
Bafta.